• 23-09-2025, 18:34:38
    #1
    R10 ile yaşlanıyoruz...
    Merhaba, Aksaray’da vatan emniyetten Bayrampaşa istikametinde bu saatlerde bir sürü sivil çakarlı araçlara denk geliyorum bunların denetimi yapılıyor mu?
  • 23-09-2025, 18:37:29
    #2
    benimde sorum var 13 yılda 1 trade? benim eskiyle 100 geciyor bu arada 39 takılmayın
  • 23-09-2025, 18:44:00
    #3
    Şakacı... plakaya bak AK ise tillahı gelsin ellemez
  • 23-09-2025, 18:46:13
    #4
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde sorum var 13 yılda 1 trade? benim eskiyle 100 geciyor bu arada 39 takılmayın
    Böyle adamlar trade den kaçmaz, trade le yaşar
  • 23-09-2025, 18:52:24
    #5
    13 yılın 1 tradesinin gücü adına cevabı bilen varmı?
  • 23-09-2025, 18:55:37
    #6
    KumSaatiSessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Aksaray’da vatan emniyetten Bayrampaşa istikametinde bu saatlerde bir sürü sivil çakarlı araçlara denk geliyorum bunların denetimi yapılıyor mu?
    Ne münasebet? Onlara denetim yapacak memur olabilir mi? Olursa memur olabilir mi? müdür müdür müdür? Xd