Macos Uygulama Yayınlama - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Macos Uygulama Yayınlama
7
●
174
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Macos Uygulama Yayınlama
23-09-2025, 12:09:24
#1
BaRoNeaS
elimde mac cihaz yok ve bir mobil uygulama yayınlamam gerekiyor nasıl yapabilirim tavsiyeniz varmı
23-09-2025, 12:10:25
#2
Aktimur
"wmware" ile denenebilir
23-09-2025, 12:14:39
#3
tylerdev
Applyze Limited
@
kzlsnn
; hizmetini veriyordu hocam.
23-09-2025, 12:15:26
#4
Misafir
Bana bağlanıp Macostan yayınlamana yardımcı olabilirim hocam
23-09-2025, 12:15:33
#5
kzlsnn
Merhaba, iletişime geçildi.
23-09-2025, 12:24:49
#6
baymobile
Ücretli yardımcı olabilirim Xcode projeniz hazır ise builde
23-09-2025, 12:39:30
#7
Devoktay
sanal makine kullan hocam
23-09-2025, 12:41:14
#8
BaRoNeaS
Devoktay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sanal makine kullan hocam
vmware ile yapmaya çalıştım hocam ama flutter kurulumunda hep hata veriyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler