• 23-09-2025, 12:09:24
    #1
    elimde mac cihaz yok ve bir mobil uygulama yayınlamam gerekiyor nasıl yapabilirim tavsiyeniz varmı
  • 23-09-2025, 12:10:25
    #2
    "wmware" ile denenebilir
  • 23-09-2025, 12:14:39
    #3
    Applyze Limited
    @kzlsnn; hizmetini veriyordu hocam.
  • 23-09-2025, 12:15:26
    #4
    Bana bağlanıp Macostan yayınlamana yardımcı olabilirim hocam
  • 23-09-2025, 12:15:33
    #5
    Merhaba, iletişime geçildi.
  • 23-09-2025, 12:24:49
    #6
    Ücretli yardımcı olabilirim Xcode projeniz hazır ise builde
  • 23-09-2025, 12:39:30
    #7
    sanal makine kullan hocam
  • 23-09-2025, 12:41:14
    #8
    Devoktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanal makine kullan hocam
    vmware ile yapmaya çalıştım hocam ama flutter kurulumunda hep hata veriyor