Merhaba arkadaşlar eşim geçenlerde kimyasal gebelik geçirip düşük yaptı rahmin temizlenmesi için kestane bali 🍯 yemesi gerektiğini söylediler.
Diğer konu burada: https://www.r10.net/off-topic/456261...post1089837125
Zonguldak'ta bir kestane balı yediydim o tadı hiçbir yerden alamıyorum. Kestane tadı o kadar yoğun ki boğazı yakıyor. Şifa için kullanmıyor genelde. İnternette o tadı trendyolda falan asla bulamadım. Sizler balı nereden alıyorsunuz. Markette satılan balparmak yapay geliyor tadı markettekilerin glikozu bastığını düşünüyorum. Değerli bilgilerinize talibim.
Kestane Balı nerden alıyorsunuz.
9
●188
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 21-09-2025, 10:57:08Zonguldak'ın Gökçebey ilçesinin pazarlıoğlu köyünden tüm dünyaya selamlar 😀DijitalMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2025, 11:26:23Babamın 15 tane arısı var sırf biz organik yiyelim diye var 2 3 kovanı kestaneye götürür geri kalanı çiçek balı ovaya gidiyo
- 21-09-2025, 11:28:46İşte öyle bal bulamiyoruz , bana tedarik edebilir misiniz internettekiler ve markettekiler hep Çiçekli glikoz balinorahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2025, 11:32:13Ben istanbuldayım babamlar dayımlar istanbulda dayımın arısı biraz fazla o direk bu işi yapıyo sorayım istersen ona kilosu kac para diyexertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2025, 11:34:23Bir sor hocamda 05510290996 buradan wp den dönüş yaparsan sevinirimnorahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2025, 11:34:49çok geçmiş olsun..
elimde orjinal şekersiz bal var fakat kestane değil çiçek balı..
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...l-urunler.html - 21-09-2025, 11:34:56Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Babamlar trabzonda yanlıs yazmısım hocam tamamdır gün içinde sorup döneceğimxertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle