Merhabalar, huawei gt 6 modelini yeni duyurdu alan oldu mu aramızda, yorumlarınızı bekliyorum.
almayı düşünen veya iyi kötü yorum belirtmek isteyen varsa konu altından görüşlerini belirtebilir.