• 20-09-2025, 09:46:45
    #1
    Merhaba Arkadaşlar

    Bugün bir Iphone alacağım sizlerin önerisi ne olacaktır. Mesela 14 ile 15 arasında bir fark var mı? Şuan hangisi alınmalı bütçeyi sizin önerinize göre belirleyeceğim.
  • 20-09-2025, 09:52:09
    #2
    ✨️INSTAGRAM HİZMETLERİ✨️
    11 her şeye yetiyor hocam standart kullaniciysaniz
  • 20-09-2025, 09:52:37
    #3
    13 15 17 arasında bütçeye bağlı tercih edilebilir.
  • 20-09-2025, 09:53:36
    #4
    Ben eşime 13 ile 14 arasında karar vermeye zorlanırken bir de baktım ki;
    Sadece 1CPU işlemci ve bir de çarpışma uyarısı bir farkı vardı.
    Bazen üst modellerin pek bir farkı olmuyor.

    Aşağıdaki link üzerinden resmi olarak farkları görebilirsiniz
    https://www.apple.com/tr/iphone/comp...e-15,iphone-16

    Saygılar
  • 20-09-2025, 09:53:36
    #5
    DijitalMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 her şeye yetiyor hocam standart kullaniciysaniz
    Son güncellenmesini aldı bir daha güncelleme almayacak malesef şuan onda o olmayabilir.
  • 20-09-2025, 09:53:45
    #6
    Type c
    Kamera tuşu
    Ve aksiyon butonu

    15 in 14 ten 3 farkı
  • 20-09-2025, 10:13:27
    #7
    Uzun süre 13 kullandım, şuan 14 kullanıyorum gözle görülür ciddi bir fark göremedim açıkçası. Arkadaşım 15 kullanıyor muhtemelen onda da pek bir fark yoktur. Ama 16 pro max cihazda farkı rahatça görebiliyorsunuz
  • 20-09-2025, 10:14:41
    #8
    R10.NET'in Bence En İyisi
    14 pro max kullanıyorum çok memnunum üst modellerde geçmemi sağlayacak 17 dahil bi model gelmedi açıkçası
  • 20-09-2025, 18:51:11
    #9
    bir seneden fazladır 15 pro max kullanıyorum,çok fazla oyun oynamadığım halde ısınma sorunu olduğunu anlayabiliyorum