Merhaba Arkadaşlar
Bugün bir Iphone alacağım sizlerin önerisi ne olacaktır. Mesela 14 ile 15 arasında bir fark var mı? Şuan hangisi alınmalı bütçeyi sizin önerinize göre belirleyeceğim.
Öneri- Hangi Iphone alınmalı ?
9
●156
- 20-09-2025, 09:52:0911 her şeye yetiyor hocam standart kullaniciysaniz
- 20-09-2025, 09:53:36Ben eşime 13 ile 14 arasında karar vermeye zorlanırken bir de baktım ki;
Sadece 1CPU işlemci ve bir de çarpışma uyarısı bir farkı vardı.
Bazen üst modellerin pek bir farkı olmuyor.
Aşağıdaki link üzerinden resmi olarak farkları görebilirsiniz
https://www.apple.com/tr/iphone/comp...e-15,iphone-16
Saygılar - 20-09-2025, 09:53:36Son güncellenmesini aldı bir daha güncelleme almayacak malesef şuan onda o olmayabilir.DijitalMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2025, 10:14:4114 pro max kullanıyorum çok memnunum üst modellerde geçmemi sağlayacak 17 dahil bi model gelmedi açıkçası