Bu modeli araba hakkında görüşleriniz nedir? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu modeli araba hakkında görüşleriniz nedir?
0
●
110
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu modeli araba hakkında görüşleriniz nedir?
20-09-2025, 01:19:15
#1
bymatrax
Audi A5 Coupe 2.0 TFSI Quattro
Değişensiz boyasız hasar kaydı olmayan bu model arabadan çok fazla var sizce parasına değer mi? Ortalama 1 milyon 200 bin lira civarında oynuyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler