• 20-09-2025, 00:45:42
    #1
    Tck 158 den dosyam var 2 ay sonra mahkemem var ve karşı taraf haklı olduğumu anladı şikayet zaten geri cekemiyo işe yaramaz hem kamu davası hemden mahkeme sürecinde ancak zararını karşılıycam karşı tarafın dosyasında şöyle diyor mahkeme tarih ile şu tarihe kadar suçlu kişi savcılığın ibanına zararı giderilmesine ve iban bırakılmış şimdi ben ibana para yolliycam acıklamaya veya herhangi birşey yazıyormuyuz direk ibana ödeme yapayım mı
  • Kabul Edilen Cevap
    • datahunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Tck 158 den dosyam var 2 ay sonra mahkemem var ve karşı taraf haklı olduğumu anladı şikayet zaten geri cekemiyo işe yaramaz hem kamu davası hemden mahkeme sürecinde ancak zararını karşılıycam karşı tarafın dosyasında şöyle diyor mahkeme tarih ile şu tarihe kadar suçlu kişi savcılığın ibanına zararı giderilmesine ve iban bırakılmış şimdi ben ibana para yolliycam acıklamaya veya herhangi birşey yazıyormuyuz direk ibana ödeme yapayım mı

      Merhabalar.

      Profesyonel olarak yardımcı olabiliriz. Profilimdeki numaradan bize ulaşabilirsiniz.

      İyi forumlar
  • 20-09-2025, 00:47:03
    #2
    @Fahrettin;
  • 20-09-2025, 00:53:27
    #3
    TCK'nın 136 maddesinden ve TCK 158 yargılanıyorum 2 ay ev hapsimi bitirdim şimdi haftanın iki günü imzaya gidiyorum her 2 ayda 1 imza 1 yıl daha uzuyor şuan 4 yıl imza'm var Allah yar ve yardımcımız olsun
    ek: cihazlarımız verilmedi cumhuriyet savcısı dediğine göre mahkemeden sonra verilecekmiş.


    Ortadaki sandisk in sağ tarafındakiler komple benim...
  • 20-09-2025, 00:57:29
    #4
    HasanCanCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TCK'nın 136 maddesinden ve TCK 158 yargılanıyorum 2 ay ev hapsimi bitirdim şimdi haftanın iki günü imzaya gidiyorum her 2 ayda 1 imza 1 yıl daha uzuyor şuan 4 yıl imza'm var Allah yar ve yardımcımız olsun
    ek: cihazlarımız verilmedi cumhuriyet savcısı dediğine göre mahkemeden sonra verilecekmiş.


    Ortadaki sandisk in sağ tarafındakiler komple benim...
    Hocam benim olay farklı dosyam 158 tckdan acmışlar pm bakarmınız size olayı anlattım
    Cok gecmiş olsun allah bidaha göstermesin inş ❤
  • 20-09-2025, 01:14:12
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Danışman
    datahunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tck 158 den dosyam var 2 ay sonra mahkemem var ve karşı taraf haklı olduğumu anladı şikayet zaten geri cekemiyo işe yaramaz hem kamu davası hemden mahkeme sürecinde ancak zararını karşılıycam karşı tarafın dosyasında şöyle diyor mahkeme tarih ile şu tarihe kadar suçlu kişi savcılığın ibanına zararı giderilmesine ve iban bırakılmış şimdi ben ibana para yolliycam acıklamaya veya herhangi birşey yazıyormuyuz direk ibana ödeme yapayım mı

    Merhabalar.

    Profesyonel olarak yardımcı olabiliriz. Profilimdeki numaradan bize ulaşabilirsiniz.

    İyi forumlar
  • 20-09-2025, 01:50:02
    #6
    @Fahrettin; hocam işinin ehli 😊
  • 20-09-2025, 01:50:55
    #7
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.

    Profesyonel olarak yardımcı olabiliriz. Profilimdeki numaradan bize ulaşabilirsiniz.

    İyi forumlar
    Allah razı olsun tek bi ücret ve herhangi bi karşılık beklemeden yardımcı oldu saolun varolun ❤🙏
  • 20-09-2025, 02:27:26
    #8
    HasanCanCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TCK'nın 136 maddesinden ve TCK 158 yargılanıyorum 2 ay ev hapsimi bitirdim şimdi haftanın iki günü imzaya gidiyorum her 2 ayda 1 imza 1 yıl daha uzuyor şuan 4 yıl imza'm var Allah yar ve yardımcımız olsun
    ek: cihazlarımız verilmedi cumhuriyet savcısı dediğine göre mahkemeden sonra verilecekmiş.


    Ortadaki sandisk in sağ tarafındakiler komple benim...
    cihazların şifrelerini talep ettiler ise anayasanın 38/5 maddesine göre hakim kararı dahi olsa vermek zorunda değilsiniz bu susma hakkı olarak geçer
  • 20-09-2025, 02:28:33
    #9
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihazların şifrelerini talep ettiler ise anayasanın 38/5 maddesine göre hakim kararı dahi olsa vermek zorunda değilsiniz bu susma hakkı olarak geçer
    Vallah bravo avukatmısınız hocam