HasanCanCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TCK'nın 136 maddesinden ve TCK 158 yargılanıyorum 2 ay ev hapsimi bitirdim şimdi haftanın iki günü imzaya gidiyorum her 2 ayda 1 imza 1 yıl daha uzuyor şuan 4 yıl imza'm var Allah yar ve yardımcımız olsun
ek: cihazlarımız verilmedi cumhuriyet savcısı dediğine göre mahkemeden sonra verilecekmiş.


Ortadaki sandisk in sağ tarafındakiler komple benim...
cihazların şifrelerini talep ettiler ise anayasanın 38/5 maddesine göre hakim kararı dahi olsa vermek zorunda değilsiniz bu susma hakkı olarak geçer