R10un en kötü yönü ?
39
●1.876
- 20-09-2025, 22:39:27Piyasanın altında ürün satışı,
ticari konunun altına "Ben ücretsiz yaparım" diyen dallamaların olması. - 20-09-2025, 22:39:581. Mobilde iken reklamı doğru-düzgün kapatamıyoruz. Çoğunca çarpıya basarken reklama da tıklamak zorunda kalıyoruz. Sonra sayfayı geri al tuşuna 2 defa üst üste bas, yanlışlıkla 3 defa falan basarsan hepten sayfadan da çık vs. Konu okumak tam macera işi mobilde.
2. Bir konu ile ilgileniyorsak beğeni atabildiğimiz gibi "beğen" düğmesine benzer bir "ilgileniyorum" düğmesi de olursa ona basarız, her defasında dilekçe yazar gibi yazmaktansa ilgili şahıs bize ulaşsın.
