Konu
R10un en kötü yönü ?
20-09-2025, 22:43:26
#40
KOCABAL
Eski keyifli hallerini biliyor olmam.
Not: Yeni yönetime eleştiri gibi algılanmasın. Benimkisi eski forum kültürüne özlem