Kunduda hocam yangın yakınım haberler paylaşmıyor storylerden görüp duruyorum bende otele yakın bir yerde oteli boşaltmaya başlamışlar titanicti sanırım otelde
Hukuk ve adaletten yana olsam da şu orman yangını çıkaranları Ortaçağ engizisyon cezası gibi kazığa bağlayıp odun ateşinde, çıtır çıtır, ağır ağır yakarak infaz etmek isterdim.