Arkadaşlar selam, kurucusu olduğum bir girişim için tanıtım amaçlı ui videoları yapmak istiyorum. Nasıl yapıldığı konusunda bilgisi olan var mı ?
Örnek 1
Örnek 2
Örnek 3
Bu tarz videoları nasıl yapabilirim ?
10
●166
- 19-09-2025, 20:48:06
- 19-09-2025, 20:52:06Evet hocam büyük ihtimalle öyle ama nasıl sorusu var kafamda. Yazılımcı olduğum için bu taraflarda pek bilgi sahibi değilim.
- 19-09-2025, 20:57:35
- 19-09-2025, 21:01:43Teşekkür ederim bakacağım mutlaka.Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2025, 21:16:54Teşekkür ederim ilginiz içinaliuyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2025, 21:18:31Hocam bu videolar After Effects ile yapılıyor, asıl ismi "Motion Graphics" olarak geçmektedir, biraz araştırırsanız öğrenebilirsiniz, rastgele bir yabancı youtube kanalından bir örnek video bırakıyorum, incelemenizi öneririm.
ÖRNEK VİDEO İÇİN TIKLAYIN