• 19-09-2025, 20:48:06
    #1
    Arkadaşlar selam, kurucusu olduğum bir girişim için tanıtım amaçlı ui videoları yapmak istiyorum. Nasıl yapıldığı konusunda bilgisi olan var mı ?


    Örnek 1

    Örnek 2

    Örnek 3
  • 19-09-2025, 20:50:41
    #2
    aftter effects kullanılnmış gibi.
  • 19-09-2025, 20:52:01
    #3
    Yaratıcılık hocam. Yani yazıları bir bir getirmek mevzu değil mevzu düşünmek planlamak tecrübe,beceri.

    Program After effect ama
  • 19-09-2025, 20:52:06
    #4
    Evet hocam büyük ihtimalle öyle ama nasıl sorusu var kafamda. Yazılımcı olduğum için bu taraflarda pek bilgi sahibi değilim.
  • 19-09-2025, 20:57:35
    #5
    alierengoktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam büyük ihtimalle öyle ama nasıl sorusu var kafamda. Yazılımcı olduğum için bu taraflarda pek bilgi sahibi değilim.
    KİNETİK TİPOGRAFİ
    araştırın.
  • 19-09-2025, 21:01:43
    #6
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KİNETİK TİPOGRAFİ
    araştırın.
    Teşekkür ederim bakacağım mutlaka.
  • 19-09-2025, 21:06:46
    #7
    Kolay olmayan şeyler, motion video olarak adlandırabiliriz. Kinetic typography ile karışık kullanılmış. Program After Effects
  • 19-09-2025, 21:16:54
    #8
    aliuyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay olmayan şeyler, motion video olarak adlandırabiliriz. Kinetic typography ile karışık kullanılmış. Program After Effects
    Teşekkür ederim ilginiz için
  • 19-09-2025, 21:18:31
    #9
    Hocam bu videolar After Effects ile yapılıyor, asıl ismi "Motion Graphics" olarak geçmektedir, biraz araştırırsanız öğrenebilirsiniz, rastgele bir yabancı youtube kanalından bir örnek video bırakıyorum, incelemenizi öneririm.

    ÖRNEK VİDEO İÇİN TIKLAYIN