• 17-09-2025, 12:11:24
    #1
    Teşekkürler - Teşekkürler - Teşekkürler - Teşekkürler - Teşekkürler - Teşekkürler - Teşekkürler - Teşekkürler -
  • 17-09-2025, 12:12:58
    #2
    Neden siz yazmıyorsunuz ev sahibine
  • 17-09-2025, 12:13:41
    #3
    Aynı kirayı ödemeye devam edin hocam, arayıp yada tebliğ ettiği zaman konuşur güncellersiniz kirayı.
    Zaten aramadığı ve tebliğ etmediği için ne kadar fazla yatırmanız gerektiğini bence kendiniz belirleyemezsiniz. O yüzden aramasını bekleyin. İyi günler..
  • 17-09-2025, 12:16:09
    #4
    Kira zam oranını ekleyıp gonderın hocam
  • 17-09-2025, 12:16:29
    #5
    Merhaba, bir avukata danışın mutlaka. Atılması gereken adımları size daha iyi açıklar.
  • 17-09-2025, 12:17:11
    #6
    Aynı tutardan devam edin ancak ev sahibi daha sonradan ben zam yapacaktım unuttum deyip tüfe oranı kadar geriye dönük kiraların farkını isteyebilir.
  • 17-09-2025, 12:17:25
    #7
    ağustos ayı kira zam artışı oranında zamlı olarak gönderin, aksi durumda karşılıklı iletişim kurmayı beklerseniz siz haksız çıkarsınız.