• 16-09-2025, 14:37:45
    #1
    Merhaba dostlar ;
    Daha önceden forumda görüyordum harcamalı BM hesaplarının yüksek fiyatlarla satıldığını. 1000 - 2000 usd fiyatlarla satılıyorlardı. Şuan pek satın alan yok sanırım. Alan arkadaşlar varsa görüşmek istiyoruz. Önerebileceğiniz biri varsa memnuniyetle görüşmek isteriz. Herkese iyi forumlar.
  • 16-09-2025, 14:48:44
    #2
    Elimde 500k Harcamış hesap var ne için kullanıyorlar ki metada hiçbir olayı olduğunu düşünmüyorum