• 13-09-2025, 20:46:33
    #10
    Valla benim babam da düşünüyor
  • 13-09-2025, 20:50:38
    #11
    Elektrikli olmasa alınır.
  • 13-09-2025, 20:50:57
    #12
    R10.NET'in Bence En İyisi
    fthcc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de insanların elektrikli araçlarda diğer markalara daha fazla yöneldiği bir dönemde akıllı bir yatırım olmaz bence hocam.
    Bunu neye göre söylüyorsunuz anlamıyorum hocam 2. Araç alanların nerdeyse hepsi elektrikli alıyor, aracını satanların bir çoğuda öyle. 2 yıl önce söyleseniz evet derdim ama bugün oturduğum sitede 2000 daire var otoparkının %50 si elektrikli. Ciddi bi elektrikli araca geçiş var benzin ve dizel yakıt fiyatları ortada malum.
  • 13-09-2025, 20:55:37
    #13
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu neye göre söylüyorsunuz anlamıyorum hocam 2. Araç alanların nerdeyse hepsi elektrikli alıyor, aracını satanların bir çoğuda öyle. 2 yıl önce söyleseniz evet derdim ama bugün oturduğum sitede 2000 daire var otoparkının %50 si elektrikli. Ciddi bi elektrikli araca geçiş var benzin ve dizel yakıt fiyatları ortada malum.
    Hocam yazdığımı iyi okudun mu acaba? Elektrikli araçlarda Türkiye'de togg harici diğer markalar daha fazla tercih ediliyor diyorum ben. Siz herhalde elektrikli deyince sadece Togg markasını biliyorsunuz.. Tesla, Bmw vs. daha çok tercih ediliyor ülkede.. Onu söyledim ben
  • 13-09-2025, 21:04:24
    #14
    alınır.
    yaya sürücü yolcu güvenliği üst seviyede.
    donanım güzel modeli güzel çok satacak zaten.

    harika bir araç diyebilirim.
  • 13-09-2025, 21:20:46
    #15
    Babamın bir sözü var hocam çokça severim
    Alan kazanır satan kaybeder
    Sizde zaten bunu ticari bir fırsat maksatlı alıyorsunuz, bence mantıklı alınır, hatta bu fikir benimde aklıma yattı düşüneceğim
  • 13-09-2025, 21:25:11
    #16
    T10x kullanan arkadaşlarım var hepsi memnun arabada tank gibi
  • 13-09-2025, 21:31:43
    #17
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tipi vb. güzel ama yazılımsal çok sorunu var.
    Tesla almak daha mantıklı.
    Boş bir yorum daha piyasaya çıkmamış arabanın nerde yazılımsal sorunu var kaldı ki TOGG'un bile öyle sorunları yok kullanıyorum. İlk başlarda oldu kabul ama oradan çok sular aktı her geçen gün daha da iyi oluyor yazılımsal olarak T10F daha iyi yazılım konusunda. Fiyatı söylendiği gibi 16000 civarında olursa çok satar.
  • 13-09-2025, 21:31:47
    #18
    Daha togg t10X modelinde bile aracın elektrik aksamında problemler varken ( detaylı araştırıp youtube videolarında görebilirsiniz) t10f almak bence parayı çöpe atmaktır.Bekleyip aracın sorunu var mı yokmu ona göre almak mantıklı olabilir. Çünkü t10x deki sorunlar ciddi.Aracın yolda giderken kendini kitlemesi, ekranların kendiliğinden kapanması, ekranın aşırı yavaş çalışması gibi gibi sorunları mevcut ve bunları çözemiyorlar.