Hocam tipi vb. güzel ama yazılımsal çok sorunu var.
Tesla almak daha mantıklı.
Boş bir yorum daha piyasaya çıkmamış arabanın nerde yazılımsal sorunu var kaldı ki TOGG'un bile öyle sorunları yok kullanıyorum. İlk başlarda oldu kabul ama oradan çok sular aktı her geçen gün daha da iyi oluyor yazılımsal olarak T10F daha iyi yazılım konusunda. Fiyatı söylendiği gibi 16000 civarında olursa çok satar.