Çekimi ne ile yapmalıyım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çekimi ne ile yapmalıyım
0
●
86
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Çekimi ne ile yapmalıyım
13-09-2025, 18:12:35
#1
Mst_kk52
merhabalar linkvertise kullanıyorum uzun zamandır. dolar kuru orda epeyi düşük tl çekim yaparken.(26.9) dolar veya euro cinsinden şekim yapıp ıbanıma nasıl aktarabilirim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler