• 13-09-2025, 17:56:14
    #1
    Merhabalar,

    Hayırlı forumlar dilerim. Tasarım sizce karışık duruyor mu yoksa her şey olması gerektiği gibi mi? Site: https://kizlarda.com/



  • 13-09-2025, 17:59:50
    #2
    yanlıs anlamayında hocam ben begenmedim biraz sadelik seviyorum
  • 13-09-2025, 18:02:45
    #3
    ozgurmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlıs anlamayında hocam ben begenmedim biraz sadelik seviyorum
    İki farklı tema yapmayı düşünüyorum script'e bu yüzden. Bazı kişiler sadelikten yana bazı kişiler ise böyle seviyor. Zevkler ve renkler tartışılmaz görüşünüz için teşekkürler
  • 13-09-2025, 18:04:32
    #4
    Kurumsal PLUS
    Renk seçimi kötü.
  • 13-09-2025, 18:07:48
    #5
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Renk seçimi kötü.
    Hangi renkler daha iyi olabilir?
  • 13-09-2025, 18:29:43
    #6
    Bence gayet güzel hocam, elinize sağlık.
  • 13-09-2025, 18:34:41
    #7
    bluesonix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence gayet güzel hocam, elinize sağlık.
    Görüşünüz için teşekkürler