Sizce site tasarımı nasıl? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce site tasarımı nasıl?
6
●
266
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce site tasarımı nasıl?
13-09-2025, 17:56:14
#1
Roichue
Merhabalar,
Hayırlı forumlar dilerim. Tasarım sizce karışık duruyor mu yoksa her şey olması gerektiği gibi mi? Site:
https://kizlarda.com/
13-09-2025, 17:59:50
#2
ozgurmd
yanlıs anlamayında hocam ben begenmedim biraz sadelik seviyorum
13-09-2025, 18:02:45
#3
Roichue
ozgurmd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yanlıs anlamayında hocam ben begenmedim biraz sadelik seviyorum
İki farklı tema yapmayı düşünüyorum script'e bu yüzden. Bazı kişiler sadelikten yana bazı kişiler ise böyle seviyor. Zevkler ve renkler tartışılmaz görüşünüz için teşekkürler
13-09-2025, 18:04:32
#4
RakipsizHizmet
Kurumsal PLUS
Renk seçimi kötü.
13-09-2025, 18:07:48
#5
Roichue
RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Renk seçimi kötü.
Hangi renkler daha iyi olabilir?
13-09-2025, 18:29:43
#6
bluesonix
Bence gayet güzel hocam, elinize sağlık.
13-09-2025, 18:34:41
#7
Roichue
bluesonix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence gayet güzel hocam, elinize sağlık.
Görüşünüz için teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler