• 12-09-2025, 23:29:25
    #10
    15 pro max, bende 15 var şarj yetmiyor prize bağımlıyım 15 pro da aynı olur
  • 12-09-2025, 23:53:13
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Her ne kadar canavar bir telefon olsada bana hitap etmiyor ya, o arayüze bir türlü alışamıyorum iPhone arayüzü bir başka. 15 Pro’yu tercih ederim.
  • 13-09-2025, 00:20:20
    #12
    Abi ben ios da kullandım Android 'de gerçekten android başka ya her türlü işi görüyor hele yeni çıkanlar efsane ya s25 al üzülme
  • 13-09-2025, 00:35:23
    #13
    25 Ultra