• 11-09-2025, 20:51:21
    #1
    Dünyada altından binlerce kat daha fazla bulunduğu için değerlenmez gibime geliyor
    Fiyatı ucuz olduğu için uygun fiyata yüksek gram sahibi olunduğu için Yükselse güzel kar ettiriyor alınırmı sizce
  • 11-09-2025, 20:54:24
    #2
    elektirikli arabalar felan gümüşten yapılıyor. bu bilgiden yola çıkarsak şirketler elektirikli araç üretimine geçtikce değerlenir bundan 5-10 yıl sonra altın gibi olabilir.
  • 11-09-2025, 20:54:53
    #3
    Değerleneceği öngörüsündeyim.
  • 11-09-2025, 20:57:45
    #4
    1-2 ay önce 4300 dü şimdi 4900 olmuş gerisine siz karar verin
  • 11-09-2025, 20:59:40
    #5
    gümüş altını biraz geç takip eder altın ne yaparsa aynısını yapar.
  • 11-09-2025, 21:02:22
    #6
    gümüş rezervlerinin azaldığına dair haberler görüyordum bundan 3-4 yıl öncesine kadar. artık o haberler kesildiğine göre kesin değerlencek
    YTD
  • 12-09-2025, 00:01:51
    #7
    bende değerleniceğini düşünüyorum ama uzun vade tutmak gerekiyor minumum 2 yıl kadar, altın vs gümüşü karşılaştırınca 1 yıllık grafik oranı eşit diyebiliriz 1 yıldan bu yana ikiside %76 artmış hatta 3 aylık karşılaştırdığımızda gümüş önde gözüküyor YTD