neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi aldım hocam zaten de limit yükselirse belki sorayım dedim boşa gitmesin diye. Yoksa 25 çektim 3 ay da 25,600 olarak ödeyeceğim gayet uygun
Bedava resmen hocam hayırlı olsun.