• 08-09-2025, 23:40:55
    #1
    Merhaba hayırlı akşamlar scooter almayı düşünüyorum Xmax veya Forza hangisini önerirsiniz ?
  • 08-09-2025, 23:46:07
    #2
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    Bir Forza kullanıcısı olarak Forza’yı gönül rahatlığıyla öneririm; oldukça güzel ve keyifli bir motordur.
  • 08-09-2025, 23:48:28
    #3
    Kesinlikle Xmax . Yani bu xmax vs forza bile değil.
  • 09-09-2025, 00:53:05
    #4
    Ben nmax 155 kullaniyorum 2023 model kronik sorunlarindan dolayi sogudum satip forza alicaktim kiraya zam olunca kaldi 😀 ama hangi forza kullanicisina sorsam cok memnunlardi
  • 09-09-2025, 00:54:26
    #5
    13 Lokasyon Sunucu ⚡
    Merhaba, adv350 baktınız mı hiç ikisinide kullanan biri olarak başka bir komfor seviyesine çıkarır sizi
  • 24-10-2025, 16:33:00
    #6
    Konuyu yeni gördüm. Bende sizinle aynı kararsızlıktaydım. 2 Modelinde facebook gruplarına girdim 1 ay falan inceledim. Forza nın biraz çok kronik sorunu var gibi geldi ve hep genel kanı Xmax in plastik kalitesinin daha iyi olduğuydu. Dün 2024 model 570km de bir Xmax 250 Tech Max aldım. Bakalım umarım pişman olmam. Ama ilk izlenimlerim çok iyi.
  • 24-10-2025, 19:49:18
    #7
    akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu yeni gördüm. Bende sizinle aynı kararsızlıktaydım. 2 Modelinde facebook gruplarına girdim 1 ay falan inceledim. Forza nın biraz çok kronik sorunu var gibi geldi ve hep genel kanı Xmax in plastik kalitesinin daha iyi olduğuydu. Dün 2024 model 570km de bir Xmax 250 Tech Max aldım. Bakalım umarım pişman olmam. Ama ilk izlenimlerim çok iyi.
    hayırlı uğurlu olsun hocam tekerinize taş değmesin tekeriniz hep düz bassın güzel günlerde kullanmanız dileğiyle
  • 24-10-2025, 20:25:09
    #8
    caneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı uğurlu olsun hocam tekerinize taş değmesin tekeriniz hep düz bassın güzel günlerde kullanmanız dileğiyle
    Çok çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Darısı size inşallah. Siz ne yaptınız aldınız mı ? Yoksa kararsızlığa devam mı
  • 24-10-2025, 21:41:39
    #9
    akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Darısı size inşallah. Siz ne yaptınız aldınız mı ? Yoksa kararsızlığa devam mı
    hala araştırmalara devam hocam