akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu yeni gördüm. Bende sizinle aynı kararsızlıktaydım. 2 Modelinde facebook gruplarına girdim 1 ay falan inceledim. Forza nın biraz çok kronik sorunu var gibi geldi ve hep genel kanı Xmax in plastik kalitesinin daha iyi olduğuydu. Dün 2024 model 570km de bir Xmax 250 Tech Max aldım. Bakalım umarım pişman olmam. Ama ilk izlenimlerim çok iyi.
hayırlı uğurlu olsun hocam tekerinize taş değmesin tekeriniz hep düz bassın güzel günlerde kullanmanız dileğiyle