Anket Sizce Hangi Kola Daha İyi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 175
Sizce Hangi Kola Daha İyi?
Pepsi
%33,14 (58 Oy)
Coca-Cola
%42,86 (75 Oy)
Sarıyer
%12,57 (22 Oy)
Kola Turka
%11,43 (20 Oy)
  • 06-09-2025, 19:15:09
    #1
    Sizce hangi marka kola daha iyi?
  • 06-09-2025, 19:15:26
    #2
    Coca cola.
  • 06-09-2025, 19:15:37
    #3
    Coca Cola Light tek geçerim.
  • 06-09-2025, 19:15:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1 Coca-Cola
    2 Pepsi

    Gerisi boş
  • 06-09-2025, 19:16:34
    #5
    1 COLA TURKA 2 COLA TURKA GERİSİ foş.
  • 06-09-2025, 19:16:52
    #6
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Pepsi harici çöp
  • 06-09-2025, 19:17:14
    #7
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coca cola.
    Anth0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coca Cola Light tek geçerim.
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Coca-Cola
    2 Pepsi

    Gerisi boş
    Anketi açana kadar ne ara yazdınız?
  • 06-09-2025, 19:17:22
    #8
    0 kaloriler olarak yorumlayayım yurt dışında coca cola zero türkiyede son yıllarda pepsi max
  • 06-09-2025, 19:17:35
    #9
    Lise dönemlerimde BiCola içerdim kim ne derse desin cok ucuz cok güzel aşırı iyidi.
    Ama tabiki Coco-Cola içiyorum bazen mazi yaşamak adına BiCola