Satışını yaptığım baskılı ürünlerde futbol kulüplerinin logolarını birebir değilde bu şekilde kullansam telif tarafında sorun olur mu? ChatGPT'ye ne atsam riskli diyor ama bilemedim.
Aklın varsa takım taklavat işlerinin yanından dahi geçme. Facebook gruplarına gir bak, kupa bardak mevzularından davalık olan çok var. Üstelik adamlar renkleri kullanana bile dava açıyor.
Aklın varsa takım taklavat işlerinin yanından dahi geçme. Facebook gruplarına gir bak, kupa bardak mevzularından davalık olan çok var. Üstelik adamlar renkleri kullanana bile dava açıyor.
Hocam kabaca renkleri kullanacağım logo hiç yapmayacağım bir şey olmaz diye düşünüyorum