• 05-09-2025, 11:04:30
    #1
    Satışını yaptığım baskılı ürünlerde futbol kulüplerinin logolarını birebir değilde bu şekilde kullansam telif tarafında sorun olur mu? ChatGPT'ye ne atsam riskli diyor ama bilemedim.






  • 05-09-2025, 11:07:25
    #2
    Kadıköy Boğası filminde Fenerbahçe’ye kanarya denmesini zorunlu kılan yasa, baskılı ürünlere nasıl yansır sizce :P
  • 05-09-2025, 11:09:50
    #3
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadıköy Boğası filminde Fenerbahçe’ye kanarya denmesini zorunlu kılan yasa, baskılı ürünlere nasıl yansır sizce :P
    İçimde milyon tane ses var biri birşey olmaz diyor öbürü birşey olmayacaksa normal logoları kullan diyor öbürü de çok riskli iş diyor🙃
  • 05-09-2025, 11:12:06
    #4
    brngzginci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçimde milyon tane ses var biri birşey olmaz diyor öbürü birşey olmayacaksa normal logoları kullan diyor öbürü de çok riskli iş diyor🙃
    Peki içinizdeki sese şunu da sorun, dertsiz başıma dert almaya satmak istediğim kadar gerek var mı
  • 05-09-2025, 11:13:55
    #5
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki içinizdeki sese şunu da sorun, dertsiz başıma dert almaya satmak istediğim kadar gerek var mı
    Maalesef ikna oldum bile. Tüm ürünlerden logoları kaldırıyorum..
  • 05-09-2025, 11:17:33
    #6
    kamuya mal olmuş bazı logolar telife girmiyor biliyorum. o yüzden çoğu kişi kullanıyordu alanyada ama patladılar size kalmış
  • 05-09-2025, 11:40:06
    #7
    Aklın varsa takım taklavat işlerinin yanından dahi geçme. Facebook gruplarına gir bak, kupa bardak mevzularından davalık olan çok var. Üstelik adamlar renkleri kullanana bile dava açıyor.
  • 05-09-2025, 12:15:53
    #8
    keskin41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklın varsa takım taklavat işlerinin yanından dahi geçme. Facebook gruplarına gir bak, kupa bardak mevzularından davalık olan çok var. Üstelik adamlar renkleri kullanana bile dava açıyor.
    Hocam kabaca renkleri kullanacağım logo hiç yapmayacağım bir şey olmaz diye düşünüyorum