• 05-09-2025, 09:54:31
    #1
    Geçen gün siemenste kampanya vardı
    10kg çamaşır mak
    9 kg kurutma makinesi
    bulaşık makinesi
    buzdolabı 483 lt
    ankastre grubu fırın + ocak + davlumbaz

    hepsi 128 bin tl
  • 05-09-2025, 09:56:20
    #2
    Bu devirde iyi fiyat bence hocam.
  • 05-09-2025, 09:58:36
    #3
    Bu devirde her şey pahalı.
  • 05-09-2025, 09:59:10
    #4
    Kampanya adı altında fiyatlar uygun değil örnek şuanda baktığınız ürünleri tek alsanız çoğunu daha ucuza yada burada 1 tane ürünün fiyatı uygun gösterip diğerinin fiyatını yüksek fiyattan satıp kampanya adı altında satış yapma piskolojisi siemens çoğu markadan gayet iyi bu arada
  • 05-09-2025, 10:00:27
    #5
    Muhtemelen alt model grubu ürünler. Yine de alınır fiyat iyi bence. Vestelin en iyisini almaktansa bosch siemens in düşük modellisini kullanırım daha iyi.
  • 05-09-2025, 10:06:21
    #6
    Bence ideal bir fiyat hocam öyle aşırı bir fiyat degil uygun bile diyebilirim.
  • 05-09-2025, 10:22:23
    #7
    sizin ürünlerin fiyatlarını model olarak bilmediğim için uygun ya da pahalı diyemiyorum. evimde kullandığım tüm ürünler siemens iyi olduğunu düşünerek aldığım bir marka. örnek geçen kurutma va çamaşır makinesi lazım oldu piyasada iq300 ürünlere 30k civarları çektiler internetten iq700 ( iq300<iq500<iq700 ) ürünü 41k dan aldım siemens in kendi sitesinde birisi 60k birisi 56 k bunu nasıl oluyor da bu kadar uyguna verebiliyorlar mağaza tam bir kafa kopartma derdinde.