Dolar olarak her gün zarar. dolar kendi içinde enflasyonu olan bir para dolasıyla TL karşısında koruyor görünür ama paran değer kaybeder
Türkiye'de bankaların verdiği faizler ise bırak paranı korumayı zarar ettirir.
ben olsaydım hiç değilse kararını verene kadar altına geçerdim. ONS başı dolar üzerinden ücretlendirildiği değerlendiği için dolar %1 artsa otomatik Altın'da %1 artıyor.
ayrıca altın artışından da yararlanılabiliyor.
bu arada ben Asla altına yatırım yapmam. Çünkü yatırım aracı değil, değer koruma aracıdır.
Küçük para nasıl değerlendirilir?
11
●312
- 03-09-2025, 09:39:27
- 03-09-2025, 09:49:59Amin Allah razı olsun hocmsacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2025, 15:01:20Doğru diyorsunuz hocam.delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an aslında ürün geliştiriyorum. Asıl yatırımım orası. Emek veriyorum.
Burası da o sırada erimesin istedim. En iyisi altın gibi gözüküyor ama bakalım.
Teşekkürler.
