• 03-09-2025, 09:39:27
    #10
    Dolar olarak her gün zarar. dolar kendi içinde enflasyonu olan bir para dolasıyla TL karşısında koruyor görünür ama paran değer kaybeder

    Türkiye'de bankaların verdiği faizler ise bırak paranı korumayı zarar ettirir.

    ben olsaydım hiç değilse kararını verene kadar altına geçerdim. ONS başı dolar üzerinden ücretlendirildiği değerlendiği için dolar %1 artsa otomatik Altın'da %1 artıyor.
    ayrıca altın artışından da yararlanılabiliyor.


    bu arada ben Asla altına yatırım yapmam. Çünkü yatırım aracı değil, değer koruma aracıdır.
  • 03-09-2025, 09:49:59
    #11
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfurullah. Yatırım için küçük para. Benim de paraya ihtiyacım var ki küçük para diye tanımladığım paranın %3-%5'ini kovalıyorum
    Allah herkesin rızkını bereketini artırsın.
    Amin Allah razı olsun hocm
  • 04-09-2025, 15:01:20
    #12
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar olarak her gün zarar. dolar kendi içinde enflasyonu olan bir para dolasıyla TL karşısında koruyor görünür ama paran değer kaybeder

    Türkiye'de bankaların verdiği faizler ise bırak paranı korumayı zarar ettirir.

    ben olsaydım hiç değilse kararını verene kadar altına geçerdim. ONS başı dolar üzerinden ücretlendirildiği değerlendiği için dolar %1 artsa otomatik Altın'da %1 artıyor.
    ayrıca altın artışından da yararlanılabiliyor.


    bu arada ben Asla altına yatırım yapmam. Çünkü yatırım aracı değil, değer koruma aracıdır.
    Doğru diyorsunuz hocam.
    Şu an aslında ürün geliştiriyorum. Asıl yatırımım orası. Emek veriyorum.
    Burası da o sırada erimesin istedim. En iyisi altın gibi gözüküyor ama bakalım.
    Teşekkürler.