Sakın ödeyeceğim deme yüksek tutara.
Senin 381 binlik borcunu belkide 25-50-100 bine aldılar.
İndirebildiğin kadar indir. Sonra ödemek istediğin tutara geldiğinde eyw dersin. Yada ödemek istemiyorsan da ödemeyebilirsin.
Borcum varlık fonuna devredildi
32
●3.480
- 02-09-2025, 15:11:37Bankaya özel bir durum değil maaşa el koyma, bugün bana borcun olsun bende seni icraya verip maaşına haciz getirtebilirim.Ribbon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunun cevabı evet onlarda sigortalı çalıştığında maaşının 4/1'ine haciz getirebilir. - 02-09-2025, 15:15:04ilk aradıklarında işte 221 e kadar indirdi bende eşimle konuşayım deyip kapattım şahsımca 125 e kadar indirebilirimAkbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2025, 18:37:36Biri yazmış "yaptığınız hırsızlık, borç almışsınız geri istiyorlarsa ödeyin" falan, herkes de beğenmiş. Borcunu isteyene elinde olsaydı bu adam öderdi zaten yazma şeklinden belli. Borcu olan 150 bin lirayı 1 senede 381 olarak geri isteyen banka hırsız değil, bu adam mı hırsız?
- 02-09-2025, 19:47:42Evet hırsızlık yapmış oluyorum,Tncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru akıl veriyorlar,
utanmam kalmadı,
delikanlı değilim
başka soru? - 02-09-2025, 20:10:00Herkes birşeyler yazmış , ben size özet geçeyim.
Yazılanların doğruluk payı var ama bu neye göre ?
Adamlar profosyoneller, yapacakları indirimin birçok kriterleri var.
En önemli kriter sizin yaşınız ve sağlık durumunuz, gençseniz ve sağlığınız yerindeyse öyle yazılanlar gibi bu parayı 50 ye vs mümkün değil inmezler. Hatta 200 ün altına bile inmezler.
Birçok kritere göre değerlendirirler, ayrıca size 200 e tamam der ona bile kapatmazlar belki, bununda en önemli sebebi dediğim kriterler, bunu size teklifi sunan arka planda onaya gönderiyor.
Özerle, yaşınız geç sağlığınız yerindeyse teklif edilen para 200 e yakınsa taksit yapıyorlarsa kabul edilebilir. - 02-09-2025, 23:47:35
- 03-09-2025, 08:02:53ödeyemeyeceği 150.000tl'nin 1 yıl sonra 381.000tl olacağını onaylayarak imzalayan kişi kim bakalım?mum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu dümdüz hırsızlıktır karşı tarafı banka olarak değil de insan olarak düşünelim arkadaşınla anlaşma yapıyorsun 150.000tl borç veriyorsun anlaşmada ödemediğin her ay belirli bir komisyon faiz enflasyon ne dersen artık o ekleniyor arkadaşın 1 yıl ödemiyor borcu da 381.000tl ye yükseliyor sen de mecburen diyorsun ki bari 100.000tl sini öde borcunu kapatiyim.