• 02-09-2025, 15:04:48
    #19
    Sakın ödeyeceğim deme yüksek tutara.
    Senin 381 binlik borcunu belkide 25-50-100 bine aldılar.
    İndirebildiğin kadar indir. Sonra ödemek istediğin tutara geldiğinde eyw dersin. Yada ödemek istemiyorsan da ödemeyebilirsin.
  • 02-09-2025, 15:11:37
    #20
    Ribbon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlarında maaşa el koyma yetkisi varmı bilmiyorum bende onu merak ediyorum ama icrada gözüktüğüm için yine bankadan bir tl dahi isteyemiyorum
    Bankaya özel bir durum değil maaşa el koyma, bugün bana borcun olsun bende seni icraya verip maaşına haciz getirtebilirim.
    Sorunun cevabı evet onlarda sigortalı çalıştığında maaşının 4/1'ine haciz getirebilir.
  • 02-09-2025, 15:15:04
    #21
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın ödeyeceğim deme yüksek tutara.
    Senin 381 binlik borcunu belkide 25-50-100 bine aldılar.
    İndirebildiğin kadar indir. Sonra ödemek istediğin tutara geldiğinde eyw dersin. Yada ödemek istemiyorsan da ödemeyebilirsin.
    ilk aradıklarında işte 221 e kadar indirdi bende eşimle konuşayım deyip kapattım şahsımca 125 e kadar indirebilirim
  • 02-09-2025, 18:27:26
    #22
    1.5 milyarlık borcunu 320 miliyon liraya satmış yani 1/5 76 bin maliyetleri var. 100K Anlaşma sağlansa bence gayet iyi.
  • 02-09-2025, 18:37:36
    #23
    Biri yazmış "yaptığınız hırsızlık, borç almışsınız geri istiyorlarsa ödeyin" falan, herkes de beğenmiş. Borcunu isteyene elinde olsaydı bu adam öderdi zaten yazma şeklinden belli. Borcu olan 150 bin lirayı 1 senede 381 olarak geri isteyen banka hırsız değil, bu adam mı hırsız?
  • 02-09-2025, 19:47:42
    #24
    Tncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş ben anlamıyorum konu açıp bunu soruyorsunuz bazı arkadaşlarda ödeme diye akıl veriyor. Siz ne yapıyorsunuz ?
    Nereden aldığının önemi yok 150 bin TL para almışsınız ve borç aldığınız yer borcunu istiyor. Sizde nasıl borcumu ödemem diye soruyorsunuz? Başkaları da 50 bin 60 bin'e düşmedikçe verme diyor, sigortalı çalışma diyor.
    Eee siz ne yapmış oluyorsunuz bu durumda? Hırsızlık.
    Birileri de çıkıp hırsızlığı nasıl yapacağına dair akıl veriyor. Pes doğrusu.
    Ben okuduklarıma inanamaz oldum. Utanma da kalmamış kimse de.
    Biri de çıkıp dememiş gücünüz yettiğince çalışın delikanlı gibi borcunuzu ödeyin.
    Evet hırsızlık yapmış oluyorum,
    doğru akıl veriyorlar,
    utanmam kalmadı,
    delikanlı değilim

    başka soru?
  • 02-09-2025, 20:10:00
    #25
    Herkes birşeyler yazmış , ben size özet geçeyim.
    Yazılanların doğruluk payı var ama bu neye göre ?
    Adamlar profosyoneller, yapacakları indirimin birçok kriterleri var.
    En önemli kriter sizin yaşınız ve sağlık durumunuz, gençseniz ve sağlığınız yerindeyse öyle yazılanlar gibi bu parayı 50 ye vs mümkün değil inmezler. Hatta 200 ün altına bile inmezler.
    Birçok kritere göre değerlendirirler, ayrıca size 200 e tamam der ona bile kapatmazlar belki, bununda en önemli sebebi dediğim kriterler, bunu size teklifi sunan arka planda onaya gönderiyor.
    Özerle, yaşınız geç sağlığınız yerindeyse teklif edilen para 200 e yakınsa taksit yapıyorlarsa kabul edilebilir.
  • 02-09-2025, 23:47:35
    #26
    backlinkmatik.com
    https://www.r10.net/sorum-var/407483...-cildirdi.html

    Herseyi özetliyor
  • 03-09-2025, 08:02:53
    #27
    mum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri yazmış "yaptığınız hırsızlık, borç almışsınız geri istiyorlarsa ödeyin" falan, herkes de beğenmiş. Borcunu isteyene elinde olsaydı bu adam öderdi zaten yazma şeklinden belli. Borcu olan 150 bin lirayı 1 senede 381 olarak geri isteyen banka hırsız değil, bu adam mı hırsız?
    ödeyemeyeceği 150.000tl'nin 1 yıl sonra 381.000tl olacağını onaylayarak imzalayan kişi kim bakalım?
    bu dümdüz hırsızlıktır karşı tarafı banka olarak değil de insan olarak düşünelim arkadaşınla anlaşma yapıyorsun 150.000tl borç veriyorsun anlaşmada ödemediğin her ay belirli bir komisyon faiz enflasyon ne dersen artık o ekleniyor arkadaşın 1 yıl ödemiyor borcu da 381.000tl ye yükseliyor sen de mecburen diyorsun ki bari 100.000tl sini öde borcunu kapatiyim.