• 02-09-2025, 12:54:43
    #1
    R10 ile yaşlanıyoruz...
    Forumdan birinden ödeme aldım ama halen banka hesabıma yansımadı dekontta iletti gerçekçi duruyor adam para gitti sana diyor ama bana gelen giden yok, dekontun doğru olduğu sahte olmadığı nasıl anlaşılır?
  • 02-09-2025, 12:57:09
    #2
    Genelde QR kod oluyor, QR'e okutup bak veya en garantisi bankayı ara sor beklemede duruyordur belki.
  • 02-09-2025, 12:57:20
    #3
    bankadan işlem numarası ile teyit ettirin, doğru değilse savcılığa suç duyurusunda bulunun.
  • 02-09-2025, 12:57:39
    #4
    hocam adama deki geri iade gelmiş mi? çünkü basıma geldi adam dedi parayı attım dedim gelmedi 1-2 saat sonra adama geri iade olmuş hesap hareketlerinden baksın adam
  • 02-09-2025, 12:58:16
    #5
    100.000 tl altı bütün işlemler artık fast üzerinden anında geliyor. Yani hesabına geçmediyse %100 sahte dekont atmıştır.
  • 02-09-2025, 12:59:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Size gönderdiği paranın referans numarasını isteyin ve bankanızdan teyit edin.
  • 02-09-2025, 13:03:06
    #7
    Her transferin referans numarası vardır onu bankadan sorgulatırsan öğrenirsin.
  • 02-09-2025, 13:21:22
    #8
    Kurumsal PLUS
    hesabınıza para gelmediği sürece işlem yapmayın.