• 01-09-2025, 01:35:19
    #1
    Olan hepsini söyler misiniz?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Ben Papel kullanıyorum hocam. Youtube ve Spotify premium üyelikleri total 50₺ tutuyor. Bir problem yaşamadım şu ana kadar.
  • 01-09-2025, 01:41:53
    #2
    Şahsen Sipay kullanıyorum hocam. Netflix , youtube , spotify hepsini oradan ödüyorum. Tavsiye ederim. Bugüne kadar bir problem yaşamadım.
  • 01-09-2025, 01:51:29
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Ben Papel kullanıyorum hocam. Youtube ve Spotify premium üyelikleri total 50₺ tutuyor. Bir problem yaşamadım şu ana kadar.
  • 01-09-2025, 02:07:37
    #4
    Anth0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Papel kullanıyorum hocam. Youtube ve Spotify premium üyelikleri total 50₺ tutuyor. Bir problem yaşamadım şu ana kadar.
    İçlerinden en iyisi papel o halde %60 cashback yapıyor çünkü