• 01-09-2025, 00:24:26
    #1
    konu kilit
  • 01-09-2025, 00:25:35
    #2
    Ekran görüntüsü iletir misiniz hocam? O sağlayıcı da ruble kullanılıyor ama bilemedim şimdi.
  • 01-09-2025, 00:25:46
    #3
    Hocam stok yap😄
  • 01-09-2025, 00:26:23
    #4
    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sms-activate de bir sorun mu var acaba ? Bakiyem bir anda 4.900 $ olarak gözükmektedir.
    Bir hata mı yoksa bu sitede para birimi farklı acaba ?
    Hocam bir şey soracağım o siteye ödeme alıp para çekebiliyormuyuz
  • 01-09-2025, 00:26:30
    #5
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran görüntüsü iletir misiniz hocam? O sağlayıcı da ruble kullanılıyor ama bilemedim şimdi.
  • 01-09-2025, 00:26:56
    #6
    kaanmetn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam stok yap😄
    Ne önerirseniz alıp satsam mesala
  • 01-09-2025, 00:28:05
    #7
    Belki 4 dolar 981centtir
  • 01-09-2025, 00:28:07
    #8
    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne önerirseniz alıp satsam mesala
    Hocam yalnız 4$ 900 Cent olabilir yine bi deneyin siz
  • 01-09-2025, 00:28:14
    #9
    Kişisel Rütbe
    Bence o 4 dolar