• 28-08-2025, 02:41:05
    #1
    Hayatınıza Tam bitti dediğiniz bir an hiç oldu mu ?

    Oldu ise kim veya ney sayesinde normale döndünüz ?
  • 28-08-2025, 02:57:27
    #2
    Hiç olmadı. Çünkü bilirim ki; her şeyin bittiği an, nefes almayı yitirdiğin andır; gerisi teferruattır.
  • 28-08-2025, 03:00:01
    #3
    Yucelbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatınıza Tam bitti dediğiniz bir an hiç oldu mu ?

    Oldu ise kim veya ney sayesinde normale döndünüz ?
    Zor zamanlar oldu ve olmaya devam ediyor , ama savasmaya devam ettim ve ediyorum , onemli olan vazgecmemek tutunmaya son ana kadar
  • 28-08-2025, 03:07:49
    #4
    Son 2 senedir hep bitiyor ama çocuklarım için her gün yeni fırsatlar yaratıyorum. Çokmu kolay hayır ömür gidiyor ama mecburum
  • 28-08-2025, 03:44:06
    #5
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Bitti dediğim an şükürsüz olduğum aklıma geliyor. Oturup şükrediyorum.
    Elim kolum tutuyor, sağlığım yerinde. Neyin bitmesi? Sağlık dışında giden her şeyi yerine koyarsın.

    Bunun haricinde şu anki kız arkadaşım hayatımı baştan çizdi diyebilirim. Vizyonum genişledi, attığım her adımda arkamda durdu. Yeri geldi eleştirdi, yeri geldi düzeltti, yeri geldi toparladı. Dönüm noktası olarak geçen yıl bu zamanları diyebilirim aslında.
  • 28-08-2025, 11:02:33
    #6
    Bitti dediğim çok oldu ama ailem için savaşıyorum.
    Babamı emekli edip en güzel hayatı yaşatmak amacıylam