Hayatınıza Tam bitti dediğiniz bir an hiç oldu mu ?
Oldu ise kim veya ney sayesinde normale döndünüz ?
Tam bitti dediğiniz an ?
5
●246
- 28-08-2025, 03:00:01Zor zamanlar oldu ve olmaya devam ediyor , ama savasmaya devam ettim ve ediyorum , onemli olan vazgecmemek tutunmaya son ana kadarYucelbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2025, 03:44:06Bitti dediğim an şükürsüz olduğum aklıma geliyor. Oturup şükrediyorum.
Elim kolum tutuyor, sağlığım yerinde. Neyin bitmesi? Sağlık dışında giden her şeyi yerine koyarsın.
Bunun haricinde şu anki kız arkadaşım hayatımı baştan çizdi diyebilirim. Vizyonum genişledi, attığım her adımda arkamda durdu. Yeri geldi eleştirdi, yeri geldi düzeltti, yeri geldi toparladı. Dönüm noktası olarak geçen yıl bu zamanları diyebilirim aslında.
