• 27-08-2025, 10:47:19
    #1
    Normalde de bu kadar yüksek miydi puanlar
  • 27-08-2025, 10:48:29
    #2
    sanırım giderek puan düşüyor..
  • 27-08-2025, 10:48:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayır değildi hocam şaşırdım 🙂
  • 27-08-2025, 10:58:18
    #4
    Propanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır değildi hocam şaşırdım 🙂
    Ben bir süredir yorum yapmıyordum da puani gorünce algilayamadim 😄
  • 27-08-2025, 11:15:13
    #5
    Ne kadar uzun ve detaylı yorum girerseniz, görsellerle metninizi desteklerseniz o kadar yüksek puan geliyor hocam.
    Basit bir şekilde "güzeldi gayet" gibi bir yorum yaparsanız 10-11 puan alınıyor.