• 25-08-2025, 20:14:28
    #1
    Kurumsal PLUS
    Hangi e-Fatura Programını Kullanıyorsunuz? Ve kısacası neden?
  • 25-08-2025, 20:17:04
    #2
    Dia, gelişmiş masaüstü/mobil ERP, klavye kısalları çok iyi. Kolay öğrenim, muhasebe, fatura, stok yönetimi iyi ayrıca çoğu entegrasyon platformuyla uyumlu.
  • 25-08-2025, 20:18:25
    #3
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    BirFatura, ucuz ve kullanımı kolay.
  • 25-08-2025, 20:20:48
    #4
    bizimhesap

    başladığımız sıra bi bu vardı
  • 25-08-2025, 20:24:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Paraşüt arkadaşını getir kodu ile 3 ay ücretsiz olduğu için bununla başladık ara yüzü ve online banka giriş çıkışlarını anlık takip etme api özellikleri çok iyi ve WHMCS / WiseCP Uyumlu modül API'leri olduğu için oradan başladık!

    Sonra da Trendyol da E-Ticaret yaptığımız için Trendyolun anlaşmalı olduğu BienTeknoloji firmasını kullanmaya başladık! Bunun da sebebi Trendyol Ciro Bakiyelerimiz ile anlık olarak Kontör alımı abonelik alımı yapabilmemiz ve Trendyol Satıcı paneli ile otomatik entegre çalışması dahili olarak anlık fatura kesimi ve anlık fatura yönetimini çok kolay yapıyoruz ve çok uygun fiyatlandırmaları oldu satıcılara özel.

    En son da daha önce size önerdiğim gibi QNB Dijital Köprü burayı da kullanmamızın nedeni yine beleşcilik demem ayıp olacak ama resmen öyle çünkü hiç bir ücret ödemeden ücretsiz e-arşiv ve e-fatura faturalar kesebiliyoruz ek olarak kontör ücreti de yok ve en güzeli de e-imzamıza kadar ücretsiz gönderdiler bu sebeple burayı da tavsiye ederim!

    Saygılarımla,
  • 27-08-2025, 13:52:55
    #6
    QNB Dijital Köprü ve paraşüt tavsiyemdir.
  • 30-08-2025, 10:30:56
    #7
    QNB Dijital Köprü şu an qnb dijital köprü kullanıyorum. bir sene ücret almayacaklarını söylediler. stok konusunda tsoft u dijital köprü mü karar veremedim. Trendyol ve Hepsiburada da hesabımız var şimdi bir kaç pazaryerine daha gireceğim. Yavaştan alıyorum.
    Tavsiyeleriniz varsa bekliyorum. Ürün satışı hariç : )..
  • 04-11-2025, 00:35:30
    #8
    bizimhesap kullanıyorum 2019'dan beri, hem fiyatları uygun hem de birçok entegrasyon ücretsiz. Kullanımı basit, yormuyor tavsiye ederim. Referans link isterseniz yazabilirsiniz sanırım 3 ay gibi bir ek süre hediye ediyorlardı