• 24-08-2025, 00:47:15
    #1
    Yeşil reçeteli kullandıgım bir ilaç vardı 5 kez felan bana reçete edildi. Dokturum gitti ve yazdıramıyorum
    aile hekimi yeşil reçeteli ilac yazar mi? raporum yok sadece önceden kullandıgıma dair reçeteler var.
  • 24-08-2025, 00:48:56
    #2
    Muhtemelen yazamaz hocam, tabi ilacın ne olduğuna da bağlı.
    Şu anda bırakın yeşil reçeteyi ağrı kesiciyi zorla alıyoruz.
  • 24-08-2025, 00:49:34
    #3
    yeşil reçeteliyi yazacaklarını sanmıyorum. antidepresan olsaydı ve raporlu olsaydı yazarlardı.
  • 24-08-2025, 00:49:57
    #4
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen yazamaz hocam, tabi ilacın ne olduğuna da bağlı.
    Şu anda bırakın yeşil reçeteyi ağrı kesiciyi zorla alıyoruz.
    ilaç ismi paylaşamak yasak galiba ama başı X ile başlıyor.
  • 24-08-2025, 00:51:03
    #5
    asla yazmaz
    air adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilaç ismi paylaşamak yasak galiba ama başı X ile başlıyor.
  • 24-08-2025, 00:51:16
    #6
    air adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilaç ismi paylaşamak yasak galiba ama başı X ile başlıyor.
    Sonuda x le bitiyorsa yazamaz
  • 24-08-2025, 00:52:10
    #7
    Raporunuz olsaydı yazarlardı ama raporsuz bir şey diyemiyorum. Muhakkak almanız gereken bir ilaç ise doktor insayatif kullanabilir mi bilemiyorum.
  • 24-08-2025, 00:55:02
    #8
    air adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilaç ismi paylaşamak yasak galiba ama başı X ile başlıyor.
    Hocam aile hekimlikleri şu anda çok çok kısıtlı, daha 1 hafta önce gittim. Bacak ağrım için ağrı kesici yazmasını da istedim. İstediğim ağrı kesiciyi bile yazamadığını farklı muadilini yazabileceğini söyledi.

    Chatgpt bu şekilde diyor ve buna bende katılıyorum:
    • Özellikle yüksek bağımlılık riski taşıyan, psikiyatri uzmanı onayı gerektiren yeşil reçeteli ilaçları aile hekimleri yazamaz.
    • Bu gruptaki ilaçlar genelde psikiyatri veya nöroloji uzmanları tarafından reçete edilir.
    • Örneğin:
      • Xa***
  • 24-08-2025, 00:59:33
    #9
    LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuda x le bitiyorsa yazamaz
    Tüh ya evde başı NER* ile başlayan ilac var fakat aynı etkiyi vermiyor bana aynı gruptalar ama illa x lazım pazartesi gidip şansımı deneyeceğim olmazsa özel psikiyatriye gideceğim. Önceki doktorum bana aylık 2 kutu reçete ediyordu 1mg