Bizim bir abide mevcut. 5 litrelik su ile arabanın önünü zor yıkadık. En az 20 litre kullanabileceğini düşünüyorum. Fiyatıda yüksek. Toptancı vb. yerlerde 1.2K'ya almıştık.
Selamlar farklı bir markayı 1500 tlya aldım, ne basınç vardı ne köpük, tam bir rezalet, şarjlı matkaba su motoru eklemişler hepsi bu. Aracınızı temizlemez bir işe yaramaz, boşuna almayın derim, 3500 civarına bosch 110-120 serileri var.