• 18-08-2025, 15:55:17
    #19
    yorum yazan herkese tek tek teşekkürler. çoğu kişi tp-link deco ve kablo çekmeyi önermiş. en mantıklı olanı tp-link deco geldi fakat 2. kata maalesef bu cihazı koymam mümkün değil. o yüzden en mantıklı çözüm ethernet kablosu çekmek.
  • 18-08-2025, 15:55:37
    #20
    Hocam ordan 4 tane 3lü salındırın hepsine sinyal arttırıcı bağlayın.
    işin espirisi ethernet iletin bir tane modeme bağlayın orda
  • 05-09-2025, 13:52:02
    #21
    hakanayas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorum yazan herkese tek tek teşekkürler. çoğu kişi tp-link deco ve kablo çekmeyi önermiş. en mantıklı olanı tp-link deco geldi fakat 2. kata maalesef bu cihazı koymam mümkün değil. o yüzden en mantıklı çözüm ethernet kablosu çekmek.
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...highlight=deco