2007 tarihli donanımhaber profilimi kaça satabilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2007 tarihli donanımhaber profilimi kaça satabilirim?
4
●
198
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
2007 tarihli donanımhaber profilimi kaça satabilirim?
13-08-2025, 09:58:15
#1
hakanayas
Selamlar 2007 yılında açtığım ve kullanmadığım bir donanımhaber üyeliğim var, satış açmak istiyorum fakat piyasası nedir? kaça satılır? Satmak mantıklı mı? bunlar hakkında bilgim yok...
13-08-2025, 09:59:24
#2
MrGokturk
Çok bir şey edeceğini zannetmem hatıra olarak sizde kalması daha uygun bence
13-08-2025, 10:11:47
#3
Saitama
Kişisel Rütbe
Usta yoksa bu devirde bilgisayar alınmaz diyen sen misin
13-08-2025, 10:14:10
#4
hakanayas
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Usta yoksa bu devirde bilgisayar alınmaz diyen sen misin
yok değilim
13-08-2025, 21:50:28
#5
DJXnorz
aklınızda ki fiyatla bırlıkte pm alabılır mıyım detayları
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler