• 13-08-2025, 09:58:15
    #1
    Selamlar 2007 yılında açtığım ve kullanmadığım bir donanımhaber üyeliğim var, satış açmak istiyorum fakat piyasası nedir? kaça satılır? Satmak mantıklı mı? bunlar hakkında bilgim yok...

  • 13-08-2025, 09:59:24
    #2
    Çok bir şey edeceğini zannetmem hatıra olarak sizde kalması daha uygun bence
  • 13-08-2025, 10:11:47
    #3
    Kişisel Rütbe
    Usta yoksa bu devirde bilgisayar alınmaz diyen sen misin
  • 13-08-2025, 10:14:10
    #4
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta yoksa bu devirde bilgisayar alınmaz diyen sen misin
    yok değilim
  • 13-08-2025, 21:50:28
    #5
    aklınızda ki fiyatla bırlıkte pm alabılır mıyım detayları