Yeni dolandırıcılık yöntemi
8
●678
- 12-08-2025, 02:21:10R10 forumda gezerken, bir arkadaşın Google işletmesine olumsuz bir yorum geldiğini bunu sildirmek istediğini yazmış, altında da başka bir arkadaşın bu işlemi yapabildiğini yazmış. Neyse bizimde işletmemizde bir olumsuz yorum vardı, konuya sonucun ne olduğunu yazdım, pat mesaj kutuma bir mesaj geldi. Yorumu biz kaldırdık dilerseniz şişede yardımcı olalım isterseniz konu sahibinden teyit alabilirsiniz vs. vs. Neyse işletme harita linkini attım, bir bakin kaldırabilirmisiniz dedim, tabi o bizim işimiz yorumun kaldırılmama ihtimali yok filan diye yaglamaya başladı. Ödeme kısmı nasil oluyor dedim peşin dedi. Bende teşekkürler edip kabul etmedim, ısrar etti vs. Ama kabul etmedim. 2 gün sonra iş sonrası ödeme yapalım filan diye yeniden mesaj attı, tamam dedim. Aradan 1 hafta geçti herhangi bir aksiyon gelmedi derken gece saat 1. 1.30 civarı isletmemize 5-6 tek yıldız yorum atıldı. 15 dk sonra hemen mesaj geldi sizin yorum kaldırma işini şimdi işleme alıyoruz, bu arada hesabınıza yeni yorumlar gelmiş isterseniz onlarida işleme alalım onlar yeni olduğu için hemen kaldırılır, yok kalsın onlar siz eskiyi kaldırın o kalkarsa yenileri için konuşuruz dedim, yok öyle olmaz hepsini işleme almamız lazım demeye başladı. Yok kalsın onlar istemiyorum diyorum biz kaldıralım filan diye ısrara devam ediyor. En son kestirip attım kalsın onlar diye ne ses var ne soluk. Adamlar resmen yeni dolandırıcılık yöntemi bulmuş önce sizi bulup, olumsuz yorum yapıp sonra kaldıralım diye dönüyorlar.
- 12-08-2025, 02:31:49Benzer ekip insta hesap kapatıp sonra açarız diye de geliyor
dürüst olanları tenzi ediyorum.
- 12-08-2025, 02:33:36Bunun adını Haysiyetsizlik başka da bir açıklaması olamaz böyle kötü zihniyetli pisliklerin aramızda olması ne üzücüssmedyadanısmanlık bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 12-08-2025, 02:34:03Üyeliği durdurulduGerçekten buda artık olmaz be ismini ifşalasana hocam kimdir insanlar bilsin hizmet almasın. Biz yorum hizmeti verirken düşünüyoruz adamın yaptıgına bak
dürüst olanları tenzi ediyorum.