Koltuk Tavsiye eder misiniz?
4
●140
- 12-08-2025, 00:04:58Uzun saatler boyunca oturmak zorunda kaldığım için güzel bir sandalye/koltuk arıyorum. Oyuncu koltuğu olarak satılan ürünler biraz dikkatimi çekti fakat emin olamadım o koltuklara çok laf ediyorlar para etmez falan diye. Siz neler önerirsiniz? Bir de otururken bazen 30-40 derece açıyla biraz geriye yaslanıp ayaklarımı uzatıyorum. Bunu da sağlayabilecek bir koltuk neler önerebilirsiniz acaba? Çok pahalı olmayan f/p olsa güzel olur.
- 12-08-2025, 00:07:25Merhabalar www.rofth.com öneririm 180 dereceye kadar yatıyor ve ortopedik modelleri var.
- 12-08-2025, 01:25:55Fiyat performans olarak kendimde kullandığım rebel x beta pro yu öneririm. Sadece sol kol ile oturak arasi biraz açık ama ergonomik açıdan parasına göre çok iyi.
- 12-08-2025, 02:43:25X prime king modelini tavsiye ederim. 3 yıldır kullanıyorum çok konforlu olmasının yanı sıra aşırı dayanıklı hiç bir deformasyon söz konusu değil bildiğim kadarıyla 140kg kapasitesi var 180 dereceye kadar yatıyor fiyatı da gayet uygundu
- 12-08-2025, 12:14:02Biraz pahalı geldi 8 bin TL gibi fiyatlardan başlıyor ben daha çok 5 civarlarında birşey arıyorum.mraltinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle