• 08-08-2025, 18:39:39
    #10
    sanırım bizide @Kuvvet; hocamız tokatladı parayı alana kadar jet gibi yazdı para yattı günde 3 4 mesaja düştü sonra vınnn
  • 08-08-2025, 18:40:37
    #11
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım bizide @Kuvvet; hocamız tokatladı parayı alana kadar jet gibi yazdı para yattı günde 3 4 mesaja düştü sonra vınnn
    yanlıs anlamada hakedıonuz bazıalrnız hocam ya adamın 2 tane sıkayetı var senden once hıcmı bakmadın
  • 08-08-2025, 18:41:08
    #12
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne ıcın dı hocam
    methodlar vs. eşikli için genelde
  • 08-08-2025, 18:41:50
    #13
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlıs anlamada hakedıonuz bazıalrnız hocam ya adamın 2 tane sıkayetı var senden once hıcmı bakmadın
    ben alım yaparken saf ve temizdi sonradan böyle oldu
  • 08-08-2025, 18:49:34
    #14
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben alım yaparken saf ve temizdi sonradan böyle oldu
    2 sıkayetten sonra almıssın...
  • 08-08-2025, 18:50:30
    #15
    İlk dolandırılmam 2012 de oldu 11 yaşında iken metin2 server açmak için facebooktan zehir bilişim diye birine 10tl'lik kontor kartı kodu vermiştim hiç unutmam
  • 08-08-2025, 18:58:52
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hıkayeyı anlatırmsn 45k merak ettm
    m8sti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleykümselam hocam seni soğuk su kesmez geçmiş olsun.
    Hocam letgoda param güvende sistemi yeni çıktığında bende bilgisayar almak istemiştim aynı şehirdeydik konuştuk anlaştık param güvende ile ödeme yapcaktım. Bende param güvende sistemini ilk defa kullanacağım o zaman. bana bir link attılar letgo yazılımını kopyalamışlar. adamında kendi ürünü vardı linkte. adresi vs girdim ödeme yöntemide ibandı, bana dediler ki bu letgo yetkililerin ibanı ödemeyi oraya atman lazım vs ben 45k gönderdim ödemeniz alındı dedi 10 dakika sonra bi numara aradı dediki ödemeniz geldi fakat bilmem ne birşeyler anlattılar çok hatırlamıyorum bir 45k daha gönderin ilk gönderdiğiniz tutar hesabınıza geçecek. ben orda çaktım olayı kapattım direkt karakola gittim 6 ay süre geçti adliyeden aradılar mahkemeye çıktık falan benim gibi 2 mağdur da vardı mahkemede. 1 ay sonra dosyayı uyapdan kontrol ettiğimde çocugu ceza evine göndermişler. buda böyle bir hikaye üstüne soğuk suyumu içtim. dolandırılan arkadaşlarda miktarı ne olursa olsun şikayette bulunun.
  • 08-08-2025, 21:03:31
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Evet, maalesef 200 bin TL. üstüne ceza evine girdim.
  • 08-08-2025, 21:12:30
    #18
    SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, maalesef 200 bin TL. üstüne ceza evine girdim.
    sebep neydi