• 07-08-2025, 01:12:56
    #1
    Arkadaşlar telefonumu actım sonra bu cıktı karşıma acamıyorum bi türlü nasıl yapıcam bilen varmı
  • 07-08-2025, 01:14:06
    #2
    Galiba içinde mi hesabı varken sıfırlamışsınız. Doğru mu?
  • 07-08-2025, 01:14:56
    #3
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba içinde mi hesabı varken sıfırlamışsınız. Doğru mu?
    Bişey yapmadım bilmiyorum
  • 07-08-2025, 01:16:58
    #4
    datahunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bişey yapmadım bilmiyorum
    Cihazın içinde hesap kalmış, cihaz kilidini kaldır deyince giriş bilgilerini istemesi lazım. iCloud gibi düşünün. En kötü telefoncular kırabilir. Wipe data ile düzelmezse yeni yazılım atılması lazım.
  • 07-08-2025, 01:19:00
    #5
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazın içinde hesap kalmış, cihaz kilidini kaldır deyince giriş bilgilerini istemesi lazım. iCloud gibi düşünün. En kötü telefoncular kırabilir. Wipe data ile düzelmezse yeni yazılım atılması lazım.
    Şifre istiyoda ne şifresi acaba xiaomi şifresi giriyom oturum acılamdı diyo
  • 07-08-2025, 01:21:31
    #6
    🏆SosyaL Medya Uzmanı 🏆
    önemli bilgileriniz yoka sıfırlayın cıhazı
  • 07-08-2025, 01:21:50
    #7
    datahunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şifre istiyoda ne şifresi acaba xiaomi şifresi giriyom oturum acılamdı diyo
    Şifremi unuttum deyin telefona SMS gelmesi lazım o şekilde de sıfırlayabilirsiniz.

    Mi hesabını genelde yanlışlıkla açıyorlar ve çıkış yapmadan sıfırlandığı için sonra başa bela oluyor.
  • 07-08-2025, 01:46:56
    #8
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şifremi unuttum deyin telefona SMS gelmesi lazım o şekilde de sıfırlayabilirsiniz.

    Mi hesabını genelde yanlışlıkla açıyorlar ve çıkış yapmadan sıfırlandığı için sonra başa bela oluyor.
    Hocam mi şifresi giriyorum sadece şifre istiyo onuda acılmıyor diyor