
Arkadaşlar bilen varsa yardımcı olabilir mi
7
●154
- 07-08-2025, 01:12:56Arkadaşlar telefonumu actım sonra bu cıktı karşıma acamıyorum bi türlü nasıl yapıcam bilen varmı

- 07-08-2025, 01:14:56Bişey yapmadım bilmiyorumneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2025, 01:16:58Cihazın içinde hesap kalmış, cihaz kilidini kaldır deyince giriş bilgilerini istemesi lazım. iCloud gibi düşünün. En kötü telefoncular kırabilir. Wipe data ile düzelmezse yeni yazılım atılması lazım.datahunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2025, 01:19:00Şifre istiyoda ne şifresi acaba xiaomi şifresi giriyom oturum acılamdı diyoneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2025, 01:21:31önemli bilgileriniz yoka sıfırlayın cıhazı
- 07-08-2025, 01:21:50Şifremi unuttum deyin telefona SMS gelmesi lazım o şekilde de sıfırlayabilirsiniz.datahunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mi hesabını genelde yanlışlıkla açıyorlar ve çıkış yapmadan sıfırlandığı için sonra başa bela oluyor. - 07-08-2025, 01:46:56Hocam mi şifresi giriyorum sadece şifre istiyo onuda acılmıyor diyorneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle