• 06-08-2025, 14:41:15
    #1
    Biber salçası, domates salçası, antep fıstığı, lokum, gibi şeyler satmak istiyorum. Bu forumda gıda satışı uygun mu serbest mi. Serbest ise ticaret puanımı 5 yapıcam başlamak için
  • 06-08-2025, 14:42:10
    #2
    Serbest daha önce yapan bir çok üye oldu.
  • 06-08-2025, 14:42:54
    #3
    Bal satan vardı diye hatırlıyorum hanımefendi.
  • 06-08-2025, 14:43:06
    #4
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...limitleri.html

    Evet serbest, hayırlı satışlar.
  • 06-08-2025, 14:43:13
    #5
    Serbest satanlar oldu dilerseniz e ticaret sitenizi de biz yapalım imzamı bir inceleyin 🫵
  • 06-08-2025, 14:53:10
    #6
    Merhaba, evet hocam satılabilir. Kastamonu Taşköprü Sarımsağı satan vardı en son gördüğümde.😄