araç içi kamera tavsiye - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
araç içi kamera tavsiye
13
●
358
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
araç içi kamera tavsiye
1
2
06-08-2025, 08:21:43
#1
makusta61
[SIZE=\"3\"]
70MAİ
[/SIZE]
70mai Dash Cam A500s Pro Plus Arka Kamera Rc06 Set
veya
+360
Botslab G980h Pro Adas Ön 4k Uhd Arka 2k Qhd 170° Geniş Açı Gecegörüşü Gps Wifi Araç Içi Kamera
hangisini tavsiye edersiniz ?
06-08-2025, 08:25:21
#2
r10maina
Takip
06-08-2025, 08:26:08
#3
candemiral
İkiside değil hocam biraz bütçenizi zorlayıp bunu alın derim.
https://www.pazarama.com/viofo-a229-...itrin&v=1.24.5
makusta61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
70MAİ
70mai Dash Cam A500s Pro Plus Arka Kamera Rc06 Set
veya
+360
Botslab G980h Pro Adas Ön 4k Uhd Arka 2k Qhd 170° Geniş Açı Gecegörüşü Gps Wifi Araç Içi Kamera
hangisini tavsiye edersiniz ?
06-08-2025, 08:27:29
#4
EsatBeySHOP
✨️INSTAGRAM HİZMETLERİ✨️
Kesinlikle 70 mai
06-08-2025, 08:32:11
#5
makusta61
candemiral adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İkiside değil hocam biraz bütçenizi zorlayıp bunu alın derim.
https://www.pazarama.com/viofo-a229-...itrin&v=1.24.5
Evet baya iyi fiyatı varmış
06-08-2025, 08:47:04
#6
candemiral
Starvis SONY kalitesi...
makusta61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet baya iyi fiyatı varmış
06-08-2025, 08:49:16
#7
EKA Reklam
Yeni Nesil Dijital Ajans
https://www.hepsiburada.com/botslab-...za=OyuncakHobi
Bana bu modeli tavsiye etmişlerdi, inceleyebilirsiniz.
06-08-2025, 09:00:13
#8
makusta61
EKA Reklam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.hepsiburada.com/botslab-...za=OyuncakHobi
Bana bu modeli tavsiye etmişlerdi, inceleyebilirsiniz.
evet bunu gördüm ama satıcı hakkında iyi yorumlar yok diye okudum. Ürün bozulduktan sonra destek olmuyorlarmış ama herkesin bakış açısı farklı olduğu için çok ta bir şey diyemiyorum.
06-08-2025, 09:41:43
#9
mistarin
Üyeliği durduruldu
r10maina adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Takip
üst kısımda konuyu takip et diye bi yer var hocam
ayrıca
Gmail Manuel Cihaz ile Açılmış Gmail Satışı | IOS # Android |
Adet 4 TL
4TL nedir ya 3e satan arkadaşlarım var biraz daha insaflı olun bence
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler