• 30-07-2025, 15:51:57
    #1
    4 aylık gecikmiş kredi ödemem var, bugün 4 aylık gecikmeyi kapatıcam, puanım 950lerde, ne zaman 1200 1300 lere çıkar bilen var mı, kredi kartım yok
  • 30-07-2025, 15:53:57
    #2
    Kredi kartlarin varsa 2-3 ay odemeni düzenli yaparsan ve kredi kartinin sadece %30 harcayip odersen çıkar
  • 30-07-2025, 15:54:02
    #3
    Kredi kartı varsa maksimum %50 borçlanacak şekilde düzenli kullanıp her ay ekstrenin tamamını ödeyin bu sürede de gecikmelerden kaçının bi 4-5 aya düzelir
  • 30-07-2025, 15:55:29
    #5
    SlyFoxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartlarin varsa 2-3 ay odemeni düzenli yaparsan ve kredi kartinin sadece %30 harcayip odersen çıkar
    Kredi kartım yok sadece kredi ödemem var anlattığım gibi
  • 30-07-2025, 15:58:25
    #6
    karakoyunlan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartım yok sadece kredi ödemem var anlattığım gibi
    Okudum zaten kredi kartin olması halinde diyim o vakit yani olması işini hızlandıracaktir teminatlı kredi kartı almanı öneririm riski yoktur
  • 30-07-2025, 15:59:43
    #7
    SlyFoxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okudum zaten kredi kartin olması halinde diyim o vakit yani olması işini hızlandıracaktir teminatlı kredi kartı almanı öneririm riski yoktur
    Acaba teminatlı kredi kartı kullanmsa 2 3 aya 1200 1300 olur mu puanım
  • 30-07-2025, 16:01:18
    #8
    karakoyunlan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba teminatlı kredi kartı kullanmsa 2 3 aya 1200 1300 olur mu puanım
    Kardeşim sana net 1300 olur diyemem ama artış yapar emin olabilirsin 2-3 ayda 😉
  • 30-07-2025, 16:01:52
    #9
    benim 1750