Yok kendi yaptığımınkini demiyorum hocam bir açık arttırma gördüm de sürekli aynı kişi yazıyor çok belli arkadaşı olduğu en sonunda yazmadı başkasına kilitlendi gibi.
Iyide benim acik arttirmam 100 tl de kaldi demissin. Onu kimin icin yazdin, kendin icin degil mi? Ben ona istinaden cevap yazdim..
Kolay gelsin..