• 28-07-2025, 14:14:10
    #1
    Merhabalar, aramızda tabanlı ayakkabı daha önce bunu deneyen var mı işe yarayıp yaramadığı hakkında yorum yaparsa ve önerebileceği bir yer varsa çok teşekkür ederim.
  • 28-07-2025, 14:17:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Boy uzatan ayakkabı mı?
  • 28-07-2025, 14:17:11
    #3
    3-5 cm tabanı yüksek ayakkabılar var azda olsa boy farkı var önerebilirim istersen
  • 28-07-2025, 14:23:26
    #4

    şaka bi yana, dışardan platform ayakkabı gibi değilde içerden yükselten aparatlar vardı sanırım
  • 28-07-2025, 14:24:32
    #5
    Oysaki heyecanlanmıştım...