ioz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Klima önerisi yaparmısınız
20
●540
- 28-07-2025, 03:54:57Soru olarak sorun satıcılara %90ı ücretsiz kurulum zaten hbden falan aldıklarınızınerdogankir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2025, 12:33:03Hocam çok araştırdık
E.C.A Syplos Pro 18.000 BTU aldık 1 haftadır kullanıyoruz. Dış ünitesi Mitsubishi elektric.
Mitsubishi klimada en premium markalardan. Dış ünite çok sessiz, soğutması da çok iyi klimanın. 37 bin TL ye aldık, taksit seçenekleri de var.
Kargo geldi, ertesi gün servis gelip kurdu. Elektrikçiyi önceden çağırıp hattı çektiriyorsunuz, 20 amperlik sigorta ve kablo çekiyor.
Elektrikçi için de armuttan ilan açmanızı öneririm 1100 TL ye 4 metre kablo, kablo hattı, sigorta dahil çektirdim.